Kokosowe SOS w karnawale

Karnawał! Karnawał trwa!
W tym roku nie zamierzam odpuścić sobie przyjemności szaleństwa do białego rana na kilku imprezach! Szykuje mi się ponad to bal charytatywny, na który zaproszona jestem jako +1 mojej lepszej połówki. Nic chyba w tym dziwnego, że chcę wyglądać oszołamiająco! Kreację mam już właściwie skompletowaną, choć brakuje mi kilku dodatków. Bardziej muszę zadbać o kondycję mojej skóry, którą zimą – nie ukrywam, nieco zaniedbałam. Potrzebny był mi odżywczy peeling i nawilżający balsam.

Udałam się zatem w ostatnią środę do osiedlowej drogerii. Mają spory wybór oraz całkiem przystępne ceny. Wiele popularnych, a co za tym idzie – niedrogich marek ma swojej ofercie takie specyfiki – choćby znana wszystkim Ziaja, Joanna czy nieco droższe AA.
Peeling znalazłam dość szybko. Zobaczyłam na etykiecie zdjęcie kokosa i wiedziałam, że nie mogę wybrać nic innego – uwielbiam kosmetyki o tym zapachu. Przywodzi mi on na myśl egzotyczne plaże i wygodny leżak, na którym opalam się trzymając pinakoladę w dłoniach. Do tej pory miałam w swojej łazience głównie relaksacyjne sole do kąpieli o tym zapachu. Uznałam, że kokosowy peeling będzie świetny, ale za jeszcze bardziej udany pomysł przyjęłam kupno balsamu o podobnej nucie tematycznej. Nie musiałam długo szukać – wybór w tym dziale jeśli chodzi o kokosowe zapachy był naprawdę spory. Postawiłam na masło o kokosowo-czekoladowym zapachu. Teraz nie mogę wprost wyjść z łazienki, gdy tak zanurzona w kokosowej kąpieli, nacieram skórę kokosowym balsamem i tym samym zapachem częstuje moje ciało po wyjściu z wody. Poza tym, muszę powiedzieć, że kokos jest bardzo popularnym składnikiem wielu kosmetyków. Zauważyłam na półkach pomadki ochronne, mleczka do ciała, żele pod prysznic, olejki, a także preparaty do pielęgnacji włosów. Chyba  zacznę im się coraz bardziej przyglądać przy kolejnych wizytach w drogerii.
Kokos jest tak królem!
Dlaczego tak jest – przecież niezrównany zapach to trochę za mało, żeby wybierać kosmetyki zawierające ten czy inny ekstrakt.
Kosmetyki kokosowe mają podobne właściwości jak migdałowe – doskonale odżywiają skórę. Osoby, które narzekają na skórę suchą lub cierpią na atopowe zapalenie skóry, powinny sięgnąć po kosmetyki na bazie kokosu. Właściwości tego owocu spowodują, że skóra będzie nawilżona i naprawdę solidnie odżywiona.

Ten wpis został opublikowany w kategorii kokosowy KNOW-HOW i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz